Waar incontinentiebenodigdheden doneren?

Waar incontinentiebenodigdheden doneren?

Het Leger des Heils werkt samen met veel luier- en voedselbanken om incontinentievoorraden te leveren aan mensen in nood. In sommige gebieden bieden ze ook verwijzingsdiensten die kunnen helpen mensen die incontinentiebenodigdheden nodig hebben in contact te brengen met de organisaties die ze kunnen leveren. Luierbanken zijn een hulpmiddel voor diegenen die het zich niet kunnen veroorloven om luiers voor volwassenen en andere incontinentieproducten voor volwassenen te kopen. Net als bij voedselbanken verdelen luierbanken hun middelen via lokale non-profitorganisaties, religieuze organisaties, zoals kerken en synagogen, en hulpbronnencentra voor schoolgezinnen.

Vanwege beperkingen om in aanmerking te komen, worden luiers voor volwassenen niet rechtstreeks aan individuen verspreid. Geïnteresseerde klanten moeten contact opnemen met hun lokale bureau dat de producten voor de persoon in nood zal verkrijgen. Little Essentials biedt risicovolle gezinnen die in armoede leven, dringend noodzakelijke kinderbenodigdheden en ouderschapsonderwijs nodig hebben om de gezondheid, het welzijn en de veiligheid van hun kinderen jonger dan vijf jaar te bevorderen. We bedienen momenteel 33 gemeenschapspartners en 22 noodpartners om gezinnen met een laag inkomen in New York City te helpen.

Gezinnen missen genoeg luiers om een baby schoon, droog en gezond te houden. Sinds het begin van de pandemie hebben we 505.682 luiers uitgedeeld om te werken aan het beëindigen van de luierbehoefte in NYC. We accepteren voorzichtig gebruikte items in ons magazijn in de Brooklyn Navy Yard. Je kunt ook vrijwilligerswerk doen, geld doneren of een rit organiseren.

Wij bedienen gezinnen in New York via onze 55 partnerorganisaties. Het zijn deze organisaties die ons leiden naar wie wat nodig heeft en waar. Onze vrijwilligers helpen ons om bestellingen klaar te maken voor levering aan onze partners. Tot nu toe hebben we meer dan 51.000 kleine New Yorkers gediend.

Word lid van onze gemeenschap van buren en vrienden die goed doen voor onze NYC-kinderen. Brooklyn Navy Yard63 Flushing Ave. Om wegwerp- of stoffen luiers en andere benodigdheden online te doneren tegen een GEWELDIGE PRIJS, ga naar onze verlanglijstjes op Target, Walmart of Amazon. EN als je winkelt via AMAZON SMILE, kies dan CENTRAL NEW YORK DIAPER BANK als je aangewezen liefdadigheidsinstelling en een deel van je aankoop wordt rechtstreeks gedoneerd.

De Cycle Alliance van BPL accepteert nu donaties van nieuwe en geopende pakketten menstruatiehygiëneproducten, luiers en incontinentiebescherming. Ondanks het aantal mensen dat met incontinentie leeft, dekt traditionele Medicare geen incontinentiebenodigdheden zoals luiers en pads. De Simon Foundation for Continence houdt een lijst bij van luierbanken die incontinentieproducten voor volwassenen leveren. Hun website biedt een online zoekopdracht, en u kunt ook bellen om te spreken met hun getrainde professionals die u zullen helpen bij het vinden van een dienst die u mogelijk kan helpen bij het verkrijgen van incontinentiebenodigdheden.

Incontinentiebenodigdheden en medicaredekking zijn beperkt, maar niet onmogelijk, volgens Parentgiving. De Simon Foundation for Continence, een vertrouwde bron voor nieuws, ondersteuning en tips voor het leven met incontinentie, houdt een lijst bij van bekende luierbanken voor volwassenen in de Verenigde Staten. Volwassenen die incontinentie ervaren, weten dat het een uitdaging kan zijn om luiers voor volwassenen constant bij de hand te houden. Houd er rekening mee dat de meeste luierbanken werken via donaties en mogelijk niet altijd een regelmatige voorraad incontinentieproducten hebben wanneer u op bezoek komt.

Of u nu last heeft van incidentele lekken of volledig verlies van blaascontrole, Tranquility Products biedt superabsorberende oplossingen om aan alle incontinentiebehoeften te voldoen. Er zijn veel programma's en organisaties die incontinentiebenodigdheden leveren voor individuen en gezinnen met een laag inkomen. De missie van NorthShore is om de kwaliteit van leven van personen die incontinentie beheren te verbeteren door levensveranderende producten te leveren. Er zijn enkele gevallen waarin Medicaid of Medicare incontinentiebenodigdheden dekt; die dekking verschilt echter per staat en kan beperkt zijn.

Een andere manier voor gezinnen en individuen met een laag inkomen om incontinentievoorraden te krijgen, is door middel van subsidies voor gezinsverzorgers.

Leave Message