Wat is de medische term voor incontinent?

Wat is de medische term voor incontinent?

Enuresis is de medische term voor onvrijwillig urineren of „bevochtiging”. Andere woorden voor dit probleem zijn incontinentie, problemen met het leegmaken van problemen of urine-ongevallen. Urine-incontinentie het verlies van blaascontrole is een veel voorkomend en vaak gênant probleem. De ernst varieert van af en toe lekkende urine als u hoest of niest tot een drang om te plassen die zo plotseling en sterk is dat u niet op tijd naar een toilet komt.

Urine-incontinentie (UI) is het verlies van controle over de blaas of het niet kunnen beheersen van het plassen. Het kan variëren van een klein probleem tot iets dat een grote invloed heeft op uw dagelijks leven. In ieder geval kan het beter worden met de juiste behandeling. Urine-incontinentie (of blaas) treedt op wanneer u niet in staat bent om te voorkomen dat urine uit uw urethra lekt.

De urethra is de buis die urine uit je lichaam voert vanuit je blaas. U kunt van tijd tot tijd urine lekken. Of het kan zijn dat u geen urine kunt vasthouden. Voor de meeste mensen kunnen eenvoudige veranderingen in levensstijl en voeding of medische zorg symptomen van urine-incontinentie behandelen.

Urine-incontinentie (enuresis) wordt meestal gediagnosticeerd op basis van een volledige medische geschiedenis en lichamelijk onderzoek van uw kind. Urine-incontinentie kan worden veroorzaakt door dagelijkse gewoonten, onderliggende medische aandoeningen of lichamelijke problemen.

Leave Message