Wie urine-incontinentie?

Wie urine-incontinentie?

Je hebt een plotselinge, intense drang om te plassen gevolgd door een onvrijwillig urineverlies. Mogelijk moet u vaak plassen, inclusief. Urine-incontinentie betekent dat iemand per ongeluk urine lekt. Hoewel het iedereen kan overkomen, komt urine-incontinentie, ook bekend als overactieve blaas, vaker voor bij ouderen, vooral bij vrouwen.

Problemen met de controle van de blaas kunnen gênant zijn en ervoor zorgen dat mensen hun normale activiteiten vermijden. Maar incontinentie kan vaak worden gestopt of onder controle worden gehouden. Urine-incontinentie is het lekken van urine die u niet onder controle kunt houden. Veel Amerikaanse mannen en vrouwen hebben last van urine-incontinentie.

We weten niet precies hoeveel. Dat komt omdat veel mensen niemand vertellen over hun symptomen. Ze schamen zich misschien, of ze denken misschien dat er niets kan worden gedaan. Urine-incontinentie (UI) is het verlies van controle over de blaas of het niet kunnen beheersen van het plassen.

Het kan variëren van een klein probleem tot iets dat een grote invloed heeft op uw dagelijks leven. In ieder geval kan het beter worden met de juiste behandeling. Urine-incontinentie is het verlies van controle over de blaas. De twee meest voorkomende vormen van urine-incontinentie die vrouwen treffen, zijn stressincontinentie en aandrangincontinentie, ook wel overactieve blaas genoemd.

Incontinentie treft twee keer zoveel vrouwen als mannen. Dit kan zijn omdat zwangerschap, bevalling en menopauze urine-incontinentie waarschijnlijker kunnen maken. Urine-incontinentie is geen normaal onderdeel van veroudering en kan worden behandeld. Urine-incontinentie is het verlies van controle over de blaas of het lekken van urine.

Leave Message