Wat betekent incontinent?

Wat betekent incontinent?

Bijvoeglijk naamwoord dat geen of onvoldoende vrijwillige controle heeft over plassen of ontlasting. Oudere, incontinentale ouders zonder zelfbeheersing; ongecontroleerd. Urine-incontinentie het verlies van blaascontrole is een veel voorkomend en vaak gênant probleem. De ernst varieert van af en toe lekkende urine als u hoest of niest tot een drang om te plassen die zo plotseling en sterk is dat u niet op tijd naar een toilet komt.

Baby's en kinderen zijn incontinent totdat ze potty-getraind zijn en volwassenen incontinent kunnen zijn als gevolg van ziekte of letsel. Voor het incontinent, of het nu in de huwelijksbanden is of niet, zullen Gods directe, voorlopige oordelen inhalen. Hoewel het vaker voorkomt naarmate mensen ouder worden, is urine-incontinentie geen onvermijdelijk gevolg van veroudering. Deze voorbeeldzinnen worden automatisch geselecteerd uit verschillende online nieuwsbronnen om het huidige gebruik van het woord 'incontinentie' weer te geven.

Voor de meeste mensen kunnen eenvoudige veranderingen in levensstijl en voeding of medische zorg symptomen van urine-incontinentie behandelen. Urine-incontinentie kan worden veroorzaakt door dagelijkse gewoonten, onderliggende medische aandoeningen of lichamelijke problemen. Een van de minder glamoureuze delen van het ouderschap is verantwoordelijk zijn voor een incontinent pasgeborene die de drang om te plassen of te poepen niet kan beheersen. Deze voorbeeldzinnen worden automatisch geselecteerd uit verschillende online nieuwsbronnen om het huidige gebruik van het woord 'incontinent' weer te geven.

Middelengels, uit Anglo-Frans of Latijn; Anglo-Frans, uit Latijn incontinent-, incontinens, van in+ continent-, continens continent. De beroemde ongeschreven, ongedisciplineerde, verbaal incontinent VP heeft de neiging om voor elk wat wils te bieden. Al zijn gevoelens waren van dezelfde incontinent maudlin-soort, vloeiden gemakkelijk in verleiding en onderwierpen zich aan een heerser.

Leave Message